neděle 10. února 2013

První článek

Ahoj lidičky!

Dnes, 10.2. 2013, sem přidávám 1. článek na tomto blogu. 
Hurá, jásejme a veselme se :D.
Na tenhle blog budu přidávat své fotky, názory, třeba i tipy a vůbec, bude to taková ta všehochuť.
Budu doufat že si tady alespoň někdo příjde na své a že se sem někdy někdo vrátí :).
Jinak, takové ty základní informace vám můžu říct teď: 
  • Jsem holka
  • Je mi 14 let, a narozeniny mám 20. srpna.
  • Mám ráda hudbu a věnuju se jí a to tak, že hraji na housle a keyboard.
  • Tady na blogu se budu podepisovat pod přezdívkou Helí, z čehož asi všichni odvodíte mé jméno ;).
To by snad byly ty nejzákladnější informace, co mě teď momentálně napadou.
Zbytek se o mě možná dovíte během fungování blogu.
Jinak jeden blog jsem už měla na blog.cz , ale rozhodla jsem se že zkusím blogspot.

Děkuji za přečtení a doufám že se sem budete vracet. 
  Vaše Helí.       

Žádné komentáře:

Okomentovat