neděle 10. února 2013

Wishlist 1.

Hello! Nebo Ahoj chcete-li.

Původně jsem vám chtěla udělat buďto outfit,nebo to co si přeji.
No, tak dala jsem ta co se mi líbí i to co se k sobě hodí. 
Takže se z toho vyvinul Outfit Wishlist :D.
Ale nevadí. Je tam to co se mi líbí. Klidně napište názory, co si o tom myslíte vy.
Dobře,přejdeme k věci.

Takže tedy: 
1.-Obyčejná mikyna- Chtěla bych takovou tu obyčejnou mikynku bez potisku , na zip ,aby se                                                         dala rozepnout kdyby mi bylo vedro. :)
2.-Černé skinny- Ty skin jeans nemsí být nutně jen černé, líbily by se mi i klidně třeba tyrkysové nebo  obyč.džínová barva .
3.-Tričko s potiskem.-Brala bych klidně i tílko. Ale ten potisk na tomhle tričku. No je prostě krásnej!!!! :)
4.-Boty-Obyčejné kecky, v neutrální barvě, které se hodí v podstatě ke všemu a jsou takové pohodlné. 
5.-Menší kabelka-Taková ta přesná velikost třeba jen někam do města na kouknutí, na pěněženku,  klíče, mobil a popř. pití a třeba sušenku :) . 
6.-Pouzdro(kryt) na mobil.-Na obrázku je Iphone, ale já ho nemám. Chtěla bych nějakej ten hezkej    kryt na zadní stranu mobilu. Na Youtube jsem našla pár návodů jak si ten  kryt vylepšit tak třeba někdy....
7.-Deštník-Původně jsem vůbec nepomyslela na to, že bych sem nějaký ten deštník dala,ale když mě sezalíbil, tak jsem chtěla abyste ho viděli taky. Je moc hezkej .:) .

No,a to by bylo asi tak vše z mého Wishlistu. 
Snad se vám článek líbil, a zanecháte na něj svůj názor. 
Ahoj! 

Vaše Helí. :))))   



1 komentář: