pátek 15. února 2013

Píšu.

Ahojky

Hezký den/večer/odpoledne vám přeji.
Píšu sem sice po delší době, ale přece. Dostala jsem totiž zase chuť napsat.
Tenhle článek bych chtěla trochu věnovat tématu s názvem ''swap''.
Jde o to, že se najdou 2 blogerky, domluví se na ceně obsahu a také třeba počtu položek které si pošlou třeba v balíčku.
Hrozně moc mě to zaujalo a ráda bych to někdy zkusila.
Pokud furt nechápete jde prostě o poslání balíčku s věcmi. ;)
Narazila jsem na to ale uplnou náhodou a jsem za to ráda. Něměla jsem ani ponětí že něco takového existuje. Určitě bych to chtěla někdy zkusit.
Je to taky třeba o tom že se snažíte vcítit do druhého člověka a vybrat ty věci které by se mu mohly líbit a nebo vybíráte to, co máte rádi třeba vy.
Je to opravdu zajímavý.
Co si to tom myslíte vy????
Tady máte na závěr mojí fotku focenou asi někdy v létě :).
Mějte se hezky.
Ahoj .   

Vaše Hellie.     

Žádné komentáře:

Okomentovat