úterý 2. července 2013

Léto.-Summer.

Léto.

Ahoj všichni. Dlouho jsem sem nic nepřidala, ale tak nějak nebyl čas a nebylo ani moc nápadů.
Začalo léto a s ním přišly i prázdniny. Jsem ráda že už tu konečně ty prázdniny jsou. Když se ale podívám z okna, nebo na předpověď počasí, někdy mi to tam venku na léto ani nepřipadá.
Když si řeknu slovo léto vybaví se mi sluníčko, teplo, moře , koupání, rybníky, pláže a taky relax, pohoda a dovolená. Ale to hezké počasí a to teplo teď trochu postrádám. Nemusejí být hned ty velké pařáky, nebo velká vedra ale tak akorát na tílko, a třeba tříčtvrťáky.:).
Bubbles
Obrázek-Zdroj: www.weheartit.com.


Myslím si že na léto se většina z nás těší hlavně kvůli teplu, sluníčku a znáte to, třeba i kvůli letním láskám :D. Já se taky na léto těším. Jsou prázdniny, můžu odpočívat, jet někam na výlety, nedělat si strach jestli jsem se na všechno naučila, udělala úkoly a tak. Ale ještě jeden důvod proč se na léto těším je ten, že  v létě mám narozeniny :D. Prostě jste zase o rok starší, a to je událost. No, to by asi stačilo. Měla jsem chuť sem napsat.
Co vy?? Z jakých důvodů se těšíte na léto??

Ahoj.
Vaše Hellie.

Žádné komentáře:

Okomentovat