úterý 20. srpna 2013

'Cause when you're fifteen...

...and somebody tells you they love you....

Ahoj!

Dneska mám narozeniny, bystří už vědí, ano, je mi patnáct!
Včera jsem se rozhodla, že od patnácti začnu pořádně psát na blog.
Ale jelikož se mi rozbil foťák-nevim jak se to stalo, prostě asi displej prasknul zevnitř- tak ze začátku asi moc fotky nebudou. Budu se snažit sem potom nějkaý fotky přidávat... 
Ještě nevim, jestli sem přidám svojí fotku. Ale asi nejspíše ne, protože bych prozatím ráda zůstala v anonymitě.. Tedy alespoň vzhledově..
Ráda bych sem na tento blog psala něco jako to, co se mi stalo, to co bych si přála, prostě takový ten normální, spíše autorský blog..
Ještě ani pořádně nevím, jak se to tady na Blogspotu ovládá. Takže se budu snažit na to nějak přijít a vylepšit to tady aby se vám tady líbilo..


Pro dnešek to bude asi všechno..

Ahoj!

Hellie



1 komentář:

  1. vsetko naj naj naj!

    Inak WELEDA giveaway stale trva tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat